Man patīk zīmēt darba lapas ar roku. Varbūt kādam noderēs. Bērniem patīk.                                                                                                                    Darba lapas mūzikas daudzveidīgai apguvei (ar peli ievelciet zīmējumu savā datorā un printējiet kā Jpg bildi)
 
 
 Darba lapām nav uzrakstīti uzdevumi - Kas jādara? Tas tāpēc, lai rosinātu bērnus domāt uzdodot jautājumus: Kas te ir nepareizi? Kā Jūs domājat, kas te jāzīmē, jāsavelk, vai jādara?

Savieno pareizo burtu ar pareizo instrumentu. Mūzikas nodarbībā varam apgūt šo instrumentu nosaukumus, materiālu, krāsas, skaņas stiprumu, skaņas garumu, spēlēšanas veidu. Varam spēlēt pavasara skaņu orķestri. Pentatoniku - sadalot zvanus, svilpauniekus, lietuskokus. Pēc skolotājas dota signāla bērni, klusi, netraucējot muzikai samainās ar instrumentiem.(skat. sadaļu MUZIKAS KLAUSĪŠANĀS) 



Uzraksti iztrūkstošos burtus. Izkrāso metalafona plāksnītes, ieraksti ko zini - burtus, ciparus tik cik plātnītes, skaņu nosaukumus.


Uzzīmē kāds ir skaņas raksts instrumentiem. Pirms tam klausāmies šos instrumentus kopā, zīmējam skaņu rakstu visi kopā, sadaloties 2 grupās uz lielformāta papīra vai tapešu ruļļa. Noskaidrojam, ka trijstūris spēlē īsas skaņas kā punktiņus. Klausāmies cik reizes metalafons spēlē, pierakstām ciparus. Marakas var spēlēt gan īsas, gan viļņveida skaņas. stabule arī var spēlēt viļņveida, garas un arī īsas skaņas. Metalafons var spēlēt īsas un zigzag (glisando) skaņas. Iespējams, ka metalafonu spēlējot ātri (32 daļās) veidojas arī viļņveidīga skaņa.


Dziedot Mairitas Bičukas dziesmu no CD "Mīļumdziesmu kamolītis" varam būt komponisti un sacerēt pilošajai lāsteku dziesmai nobeigumu, kuru pēc tam varam nospēlēt uz metalafona, vai zvaniem, vai ksilofona. Gudrinieki var pierakstīt arī nošu nosaukumus vai ciparu skaņai, vai iekrāsot skaņas krāsu, darbojoties grupās un pētot priekšā noliktos nosauktos instrumentus.



Savieno pareizo burtu ar pareizo instrumentu. Mūzikas nodarbībā varam apgūt šo instrumentu nosaukumus, materiālu, krāsas, skaņas stiprumu, skaņas garumu, spēlēšanas veidu. Varam spēlēt pavasara skaņu orķestri. Pentatoniku - sadalot zvanus, svilpauniekus, lietuskokus. Pēc skolotājas dota signāla bērni, klusi, netraucējot muzikai samainās ar instrumentiem.(skat. sadaļu MUZIKAS KLAUSĪŠANĀS) 










.

 .