Ģimenes dienas scenārijii


Kukulitis_4-5g__pdf.pdf

Calisi_pulcina_Gimenes_diena_4-5g.pdf

Zem_senites_4-5g.pdf

gimenes_diena_manai_gimenei_pdf.pdf


Mūzikas nodarbības izkārtojums ģimenes svētku gatavošanas procesā.





Šķēršļu josla dodoties uz svētkiem


Tādos pasākumos kā "Masku balle", "Mārtiņdiena", "Apkārt pasaulei", "Draugu diena", var izveidot šķēršļu joslu koridoros. Bērni dodas tiem cauri ceļā līdz svētku vietai - zālei. 

Ielīgošanas pasākums pirmsskolā



Ieligosanas_pasakums_pirmskola_PDF-1.pdf


"Rūķīši un Mežavecis"  5-6 gadīgiem bērniem ar pievienotu mūzikas materiālu mp3 formātā

Cena 5eur + PVN





Scenārijs 4-5 gadu vecumam "Lācēna miega dziesmiņa"- 3 € +PVN

Scenārijam pievienotas bildes no uzveduma un deju un kustību apraksti.


Scenārijs 5-6g. bērniem pēc L.Saulietes dziesmu cd "Kā dāvana" 5 € +PVN

Scenārija paraugs: Ievelciet ikonu savā datorā, vai atveriet ar peles labo taustiņu.


Puteņa deja:


Baltie instrumenti Rūķu rokenrolam: pēc grupas Jorspeis dziesmas video noskatīšanās, bērni gatavo savus baltos Ziemassvētku instrumentus.



Projekts mūzikas nodarbībām "Kinderola" 5-6 g. vecumposmam (PowerPoint prezentācijas formātā ar pievienotām fotogrāfijām no bērnu darbošanos- 5 € + PVN

(Projekta fragments)

Projekta mērķis: 

Rosināt bērnus darboties muzikālo darbību aktivitātēs (muzikas klausīšanās, dziedāšana, ritma instrumentu spēle, kustību rotaļas), kuras pakārtotas tēmai“Kinderola”. 

Muzikālais materiāls: 

A.Eniņa dziesma “Kinderoliņa”

J.Brāmsa “Norvēģu deja”- pasakai

Amerikāņu bērnu dziesma “Es esmu slavens muzikants”- šeikeru spēlei

Video V.Disnejs “Cepumu karnevāls”-”marša” spēlēšanai

Spāņu bērnu skaitāmpants “Choholate” (video)-ritma spēlēm

K.Orfa skaņdarbs – dinamikas jēdzienu apguvei 

Uzdevumi:

  • Dziesmas “Kinderola” apguve.
  • Vārdu “šokolāde” un “marmelāde” zilbju un burtu izpēte un skandēšana izmantojot skanošos žestus.
  • Mīklu sacerēšana un nodziedāšana par to, kas iekšā kinderolā.
  • Ritma instrumenta “šeikeris” izgatavošana no kinderolas, skaitot pupas, zirņus, kafijas pupiņas.
  •  Dinamikas terminu “Piano’ un “Forte” apguve.
  • Izgatavoto šeikeru spēlēšana.
  •  Šeikeru dažādo skaņu atminēšana ar acīm ciet.
  • Gatavošanās Ballītei “Saldumu zemē”.
  • Pasakas nobeiguma sacerēšana un uzzīmēšana pēc mūzikas klausīšanās.






.

 .